首頁

2011年5月20日星期五

魔童就是這樣煉成的

現在外出,特別是乘搭公共交通工具時,每逢遇上小童,定必如孔夫子對待鬼神般──「敬而遠之」。當然,有時是避無可避。儘管今天的孩童外表上多討人歡喜,但經驗告訴我,最終也只會加深對他們的「敬畏之情」。

就像這次從瀋陽回港的航機上,又不幸遇上這類魔童,坐在只距一排座位之後。只見兩位男孩跟父母入座沒多久,便開始扯高嗓門在笑鬧玩樂,興之所至時,嗓音更立時提高了八度!

更慘痛的是,小孩的精力往往是無窮無盡的。因此在整整四個小時的航程上,他們幾乎是沒有停止過。幸好我一向是個較難在航機上睡眠的人,大部分時間也埋首於小說中。但坐在後排那位小姐可慘了,看她不斷嘗試入睡,卻被炒得無法安寧,結果便不時把怨氣發洩在我的椅背上。體諒這位小姐的心情,也不好跟她計較了!

至於魔童的父母,母親不但不覺有什麼問題,反倒一臉笑容的看著他們在鬧。而那位父親,亦只在看到我從眼裡射出的利箭時,才不痛不癢的作勢示意他們靜一點,僅此而已!

此外,早前在尖沙嘴某美食廣場用膳,不遠處的一張枱坐了一家三口。父母年紀不大,那男孩看來不足一歲。最初吸引我注意的,是那位小童的哭鬧聲。

抱在媽媽懷裡餵食的男孩,不時嘶聲哭喊。稍為注意了一會,發覺每當那孩子要吃什麼,或提出任何要求,他不會簡單的用手指點,也不會輕聲哼哼,只會即時以哭鬧表達。粗略計算過,在整個用餐過程中,平均不到半分鐘便會重覆一次哭喊。

當看到那孩子發出哭鬧時,媽媽的第一個反應總是忙不迭的嚷著:「畀、畀、畀(給、給、給)……」時,便終於恍然大悟了!

須知道,今天的孩子,可不是吃素的,年紀小小已懂得權謀心術、玩弄手段。既然每次哭鬧的結果都是「畀、畀、畀」,正所謂會哭的孩子有糖吃(這點現在很多政客和社運分子也已經學會了),又豈會不把這萬試萬靈的招數「貫徹始終」?

17 則留言:

  1. 真人真事:我喺英國貴族學校,就見過有魔童喺 plastic castle,其實係唔小心,推咗人落地下,兩個細路都不個9歲10歲,俾人推嗰個,已經流到成隻身臂都係血,但個魔童唔知點解仲要罵人:You low cheap bastard,you not qualify to be in this school, stay in your shithut buthead!佢可以完全無測隱之心,理都唔理!到人地個呀媽過嚟問發生咩事,佢仲可以閃人走開,我把幾火,捉住佢同佢呀媽講,真係佢老母仲話我 noisy!無Sorry又教都唔教吓個仔!呢個細路仲係大家族名人之後!一出世已經口含幾十億身家!將來一條龍上皇家咩咩學院,跟住坐正董事總理位,可能⅛個香港要打佢工,你話!呢啲仲恐佈呀!

    回覆刪除
  2. Sorry!長氣都仲想講多啲,嗰次,我帶住我4歲個仔喺 castle下面玩,一開始,個 castle 已經有紅底白字寫明:Only for 8 years old and below!個 castle 喺 for slide but not jump, 但幾件牛高馬大嘅喺上面 kept jumping down,令到細個嗰啲只可以喺下側玩,我唯有一邊陪住個仔玩,驚佢整親,一邊睇住上面班大佬攪嘜東東,先睇倒呢單野!其實呢個魔童(港人)根本唔識受害者(白人),完全喺陌生人!成件事,我覺得令華好人無面,Shame on him!佢媽啲語氣好似真係有錢有晒咁,一開口淨係問個白人媽媽,How much you want or your laywer wanna meet mine?頂!唉!呢單野,我永遠都記得!

    回覆刪除
  3. 哎,怪不得新一代的「準議員」都是這樣呱呱叫、吵到得到為止的。原來已有些魔童長大了。

    不過,一手製造哩啲魔童的人,遲早自嚐惡果的。畀到畀唔出時,魔童就會唾棄佢地。

    回覆刪除
  4. 沒有我留言既,很久沒有來了.因為我懶懶寫BLOG啦.
    我好怕魔童. YY 對付某些魔童是打的,

    回覆刪除
  5. 回匿名:
    所以話呢個世界魔童到處都有,皆因怪獸家長是不分中外,無分地域的,唉!

    回覆刪除
  6. 回chuan:
    係呀,佢地有啲係由魔童長大而成,有啲係從魔童身上學返嚟嘅~~

    自嚐惡果係肯定的。之前睇報紙,話有個跟祖父雙依為命嘅男仔,向祖父討錢不遂,結果用棍打個祖父一身,再喺露台推咗佢落樓跌死咗,你話幾恐怖呢!

    回覆刪除
  7. 回wingwing:
    仲好講,咁耐都唔嚟探下我,懶寫blog都可以嚟走動下啫!

    叫YY唔好亂打添呀,隨時被人告返轉頭架!

    回覆刪除
  8. 文中不少父的確是這樣
    但也有不少是管不了
    打又被告虐兒
    有時不打只罵真的不行(我小時有時是這樣)
    到子女出事便會有"衛道者"責罵父母不會怪
    現在想生小孩難
    養更難

    回覆刪除
  9. 應該可以說是‘全球化’嘅後果,中外不分,各展所長。
    我記得以前好多中國人對我話d意大利細路無家教,成日嘈亂巴閉,後來我見到d中國人嘅細路更嘈,d非洲人嘅細路更嘈,估唔到,全世界嘅細路都咁嘈!
    養而不教,古人已經講過,唔得咖!不過,因為教養艱難,做容易嘅事,是非常本能嘅選擇。

    回覆刪除
  10. 在今天「少孩」的家庭裡,孩子都被父母寵壞了。

    回覆刪除
  11. 回John:
    教育小孩子,必須從小培養,若頭開壞了,往後就難以改過來。
    現今的社會風氣,也增加了教養孩子的難度,少點心力也不行。

    回覆刪除
  12. 回allie:
    所以話生細路真係唔係講玩,諗清諗楚,有齊心理準備同願意付出無限愛心與耐力至好生!

    回覆刪除
  13. 回易明:
    就是太多父母搞不懂寵和愛的分別,結果累己累人~~

    回覆刪除
  14. 世界人口大爆棚,計我話最好將啲魔童連埋佢啲父母、祖父母攞哂去打靶,尤其個啲持富行兇,應該好似當年法國大革命咁,送上斷頭台,重要佢一家擘大眼睇住行刑,殺一儆百。

    匿名網友講到個劈為富不仁難泥黃禍家庭,真抵俾個啲新納粹黨對付,死不足惜,以免拖累全部華人。

    回覆刪除
  15. 回賈真:
    遺憾的是,越是不懂教養的,越是要生,真係冇眼睇~~

    回覆刪除
  16. 其實任何動物都懂捉心理﹐孩子也不例外
    假如知道愛哭的孩子有糖吃﹐他們就會恃寵生嬌
    因此﹐上一代的教育第一課
    便是讓孩子明白「反抗沒有好下場」(爆)
    我亦因此﹐細個時常嘆藤條炆豬肉(笑)

    回覆刪除
  17. 回文少:
    現在的孩子,很早已懂得測試父母的底線,並步步進逼,得寸進尺。
    不過,而家唔畀藤條炆豬肉喇。或者啲父母可以向阿爺請教,點樣同細路玩河蟹遊戲~:p

    回覆刪除